HTML

Életkedv :(

Az életkedvről, és mindenről ami elveszi azt

Linkblog

üdvözlöm, xy vagyok. lenne egy nagyszerű ajánlatom! - folytatás

2008.04.03. 13:27 Pankalány

éppen belekanalazok isteni sajtkrémlevesembe a közétkezdében, hatalmas zsivaly a háttérben, csörög a telefonom. ismeretlen szám.


két falat között felveszem:

- igen, tessék.

- üdvözlöm, Annamária, xy vagyok a z cégtől. a kedves férje (családi állapotom: hajadon) adta meg a számát. jövő héten lenne két időpont, amire szeretném meghívni önöket, a férje azt mondta, neki bármelyik megfelel, úgyhogy öntől kérdezném, kedd vagy szerda legyen? amennyiben mindketten megjelennek, ajándékba kapnak egy lehetőséget: egy népszerű wellness szállodában egy hétvégét félron eltölthetnek. (itt még ecseteli perceken keresztül, milyen kafa is az ajánlat) akkor megkérdezném, melyik időpont lenne megfelelő?

- ha nem gond, megbeszélném a párommal (nem szerzem meg neki az örömöt, hogy a férjemnek nevezem az "élettársam").

- ez nagyon jó, hogy így egymáshoz küldözgetnek!!!!!

- én azt mondtam, én beszélem meg, nem önt kértem, hogy hívja fel.

- persze, a múltkor is meghívtam önöket és nem jöttek el!!!!

- igen, mert nem tetszett az ajánlata.

- akkor most mit szórakozik? mondja meg, ha nem akar jönni, ne bolondítson!!!!!

- megmondanám, higgye el! és egyébként nem tetszik ez a stílus!!!!!!

- nekem sem tetszik!!!!!!! és....

piros gomb megnyomva, általam. szegény telefonom a sajtkrémleves és a zöldborsós sonkás csirkecsíkok között landol nagy sebességgel a tálcán, csörömpölve. a kollégák néznek nagyot, miután cifra káromkodások után folytatom az ebédem.

ui. a felkiáltójelek mennyisége egyenes arányban áll a hangerővel.

8 komment

Címkék: anyád

A bejegyzés trackback címe:

https://eletkedv.blog.hu/api/trackback/id/tr69409484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárgabögre 2008.04.03. 15:13:38

Hú ezekre a postokra mindig "beindulok" . :D Engem ma egy kedves telemarketinges munkatárs ébresztett délelőtt, az egyetlen napon, amikor végre nyugodtan alhatnék... Nem vettem fel. De ha a szám ismeretlen, egyértelmű kik keresnek. De milyen kis kioktató volt, ilyen sítlusban nem is beszélhetne, meg nem tehetne megjegyzéseket, hogy jó, hogy egymáshoz küldözgetitek. Arról nem is beszélve, hogy a népszerű wellness szálloda féláron is b drága, ez max akkor lenne kecsegtető, ha amúgy is terveznék ilyen utat, és pont akkor hívna. De bezzeg akkor nem... Meg vagyunk áldva ezekkel a marketingesekkel, már minden csatornán zaklatnak...

rozi 2008.04.03. 16:17:53

az a baj hogy az ilyen kisebb cégeknél nem rögzítik a beszélgetést. igaz nálunk sem rögzítették (na jó nem telefonos kisasszonyka voltam) mégsem beszéltem sosem úgy a megrendelőimmel hogy a levesük bánja...és az idegrendszerük.
lehet csak pms-e volt a telefonos néninek, nézzük el neki:)

babyface 2008.04.03. 18:44:18

Erdemes lett volna visszahivni a ceget, es panaszt tenni xy elmondhatatlanul kliensbarat viselkedesere...

Pankalány 2008.04.03. 20:27:19

Bögre: én valaha telemarketingeztem, így már csak ezért is csúcskedves és türelmes vagyok, ha felhívnak. de ez a bringa kiverte a biztosítékot...

Pankalány 2008.04.03. 20:27:55

rozi: lehet, hogy nekem is az van, és rosszkor találkoztunk? :)

Pankalány 2008.04.03. 20:31:25

babyface: a múltkor, amikor beszéltem a csajjal, még a saját cége honlapját sem volt képes lebetűzni: club, klub, hotel, hotels. van pár variáció, egyik sem stimmelt. semmit nem tudok róluk, Varga Akárki is mobilról hívott...
ja, és természetesen nem rögzített beszélgetésről van szó...

Pöttyös · http://morc.freeblog.hu 2008.04.05. 14:24:19

Körülbelül 2 perccel ezelőtt hívott engem is egy nő, most, így szombaton kettő óra után, amikor ez simán ebédidő, mind1... tehát önnek és kedves férjének blabla... (nem hogy férjem, senkim sincsen, úgyh pláne imádom az ilyet), elnyújtott nyávogós hangon magyaráz, persze a lényeget csak nem mondja. Én meg erre nem érek rá, mondtam is neki,h "Köszi, nem érdekel". A pofátlan nőszemély pedig: "Dehát azt sem tudja mit akarok mondaniiiii!" "Akkor sem érdekel - viszonthallásra!"
Egyébként is honnan szedik ezek a telemarketingesek a mobilszámomat? És miért mindig szombaton hívnak? :-|
süti beállítások módosítása