HTML

Életkedv :(

Az életkedvről, és mindenről ami elveszi azt

Linkblog

üdvözlöm, xy vagyok. lenne egy nagyszerű ajánlatom!

2008.02.25. 23:35 Pankalány

próbálom szervezni a márciusi "nyaralásunkat". a kedvesemet felhívta egy csaj nemrég, hogy tök olcsón elmehetünk wellness hétvégézni. mivel nem sikerült részleteket megtudnia, felhívtam én. feltettem neki néhány célirányos kérdést (tud-e írásban ajánlatot küldeni, valamint a cégük nevét is szerettem volna megtudni), és csődöt mondott. emlegette, hogy ő még csak pár hete csinálja, inkább adná egy tapasztaltabb kollégáját, meg mondta a cég honlapjának a nevét is (akárhogy betűzte, nem elérhető az oldaluk, egyszer club, másszor klub, hotel illetve hotels, és még vagy négyféle variáció), valamint nem értette, miért vagyok bizalmatlan. próbáltam megmagyarázni, hogy ha fizetek valakinek egy szolgáltatásért, az a minimum, hogy tudom, ki az, de nem értette. egyfolyatában azt hajtogatta, hogy mennyibe kerülne, melyik hotelekben, de abba is belekavarodott. aztán nagy nehezen kibökte, hogy ha elmegyünk a Nagymező utcába, és ott végighallgatunk egy előadást, akkor kapjuk meg a kedvezményt a hétvégére. ja, és ott mellesleg üdülési jogot lehet vásárolni. na akkor tettem le a telefont.

4 komment

Címkék: vérszívás

A bejegyzés trackback címe:

https://eletkedv.blog.hu/api/trackback/id/tr40354577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óriáspolip úr 2008.02.26. 09:07:49

Pedig az üdülési jog vicces jószág.
Nekünk van és tényleg poén. 99 év. Ennyi időre kaptuk meg

Pankalány 2008.02.26. 10:41:31

nem is ezzel van a baj. hanem a mellébeszéléssel, és azzal, hogy kábé egy órám ment el vele, míg a lényeg szóba került.

Sárgabögre · http://sargabogre.freeblog.hu/ 2008.02.28. 09:43:51

Nagyon ismerős szöveg. :) Anyuék csak egyszer dőltek be neki, és mentek el ilyenre, azóta stílusosan leszerelünk minden utatránktukmálós marketingest. Jókat szoktam röhögni, mikor apámat találják meg. "Nem, biztos nem akarunk ingyen utazni" :D
süti beállítások módosítása