HTML

Életkedv :(

Az életkedvről, és mindenről ami elveszi azt

Linkblog

kommunikáció...?

2008.03.12. 12:17 Pankalány

ez az a dolog, ami rendszeresen le tudja nyomni az életkedvem a béka feneke alá.


miért is? vegyük sorba.

 

  1. ha felhívok valakit, nem (minden esetben) azért teszem, mert unatkozom. általában célom van vele. nem veszi fel. írok neki, arra kétszavas válasz. elvárás: annyit kapjak már ugyan vissza, hogy mikor beszélünk.
  2. szintén én kezdeményezek. felkapja a telefont, és annyit hadar: "majd később csörgök, most nem jó". még csak azt sem várja meg, hogy annyit mondjak "fapapucs", és piros gombot nyom. elvárás: vagy fel se vegye, és akkor az 1. pontnál vagyunk, vagy ha már annyi ideje volt, hogy felveszi, akkor várjon már még 5 másodpercet, amíg válaszolok.
  3. küldök egy sms-t. elvárás: kitalálható...
  4. kapok egy üzenetet (mondjuk e-mail, vagy a mostanában divathellyé vált iwiw). benne egy kérdésféle. válaszolok, visszakérdezve. a válaszom olvasatlanul törölve. (hála a modern kor vívmányainak, már ez is látható..) írok egyet, miszerint "a kérdésre illik válaszolni". elvárás: ha már valaki elkezd kommunikálni valakivel, gondolja már ugyan végig! akar választ kapni? vagy csak úgy lövöldözi az irományait bele az éterbe? ha az utóbbi, inkább ne is kezdje el. ha az előbbi, akkor szíveskedjen viszontválaszolni.

nem hiszem, hogy magas elvárások ezek. és most annyira felbosszantott (nem mondom el, melyik), hogy nem is jut több eszembe, pedig van. majd ápdételem a postot. addig is, nyugodtan lehet kommentezni, ki milyen kommunikációs viharba keveredett már, és milyen elvárásaink vannak.

7 komment

Címkék: dühöngés

A bejegyzés trackback címe:

https://eletkedv.blog.hu/api/trackback/id/tr67377697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Óriáspolip úr 2008.03.12. 16:15:33

A legjobbat kifelejtetted:
5. A szóbeli kommunikáció!!
Felteszel egy kérdést, nem kapsz rá választ. Megkérdezed másként, úgysem. Harmadik féleképpen és még mindig csak kitérő válaszok vannak, semmi konkrtét. Elvárás(?): ha nem akar válaszolni, akkor mondja már legalább azt, hogy "kabbe, semmi közöd hozzá"

Pankalány 2008.03.12. 16:18:40

jogos. mondtam, hogy maradt ki. :)
nagyon nehéz ám ezt kimondani, de a legjobb. erre aztán nem mondhatja a másik, hogy de, van. ezt el kell fogadni. a legegyenesebb dolog. és elvárás.

Óriáspolip úr 2008.03.12. 16:18:56

mármint személyesre gondoltam itt az előbb, csak valami homokszem kerülhetett a szerkezetbe

Sárgabögre · http://sargabogre.freeblog.hu/ 2008.03.12. 19:35:01

A nevemben írtad a postot, Pankalány! Az iwiwes levelezéstől én is kiborulok... amikor valaki ír nekem, válaszolok kérdéssel, és semmi köszi, aha, oké... Vagy amikor én kezdeményezem a levelezést, és csak egy pár szavas válasz kéne, "olvasottan törölt" és sehol a válasz. A bunkóság netovábbja, főleg, hogy az iwiwesek tudják, hogy látszik a levél státusza. Az smst is azért utálom egyre inkább, mert manapság nem divat rá válaszolni. Nagyon ritka, hogy kapok valami reakciót, attól független, hogy van-e pénz a kártyáján vagy nincs. Mert ha nincs, akkor is lehet ezerféle más módon reagálni. Na, most sikeresen felhergeltem magam, de nagyon rátapintottál a lényegre ezzel a bejegyzéssel. :)

pöttyös · http://morc.freeblog.hu 2008.03.16. 10:00:02

Pont e-mail-ek miatt dühöngtem tegnap este. Vicc, amit az emberek manapság képzelnek. Elolvassa a levelet, és egy annyit sem tud odaböffenteni az eldöntendő kérdésre, h NEM. De ilyesmi zajlik mns-en is. Ott ül az emberke a gépénél, írok neki, tudtommal nem haragszunk egymásra, erre rá 15 percre kilép. És közben belépett iwiwre is.
Meg vannak huzatva az emberek. Ilyenkor sajnálom, h nem 100 éve éltem, illemtudó emberek is éltek akkoriban, jött egy levél örülhettél, h esemény van, válaszoltál, jippi, izgalom volt. Most meg? "Jajj ki az és mit akar megint...."

Pankalány 2008.03.17. 14:14:03

Bögre: remélem, lenyugodtál; én 4 napja várok egy válaszra. hogy a kutyaúristenit!!!! :)

pöttyös: azért te is csekkolod közben, hogy volt-e fent iwiw-en... :)))) (mintha magamat látnám :))

pöttyös · http://morc.freeblog.hu 2008.03.18. 13:21:52

...éééés a csaj, aki nem válaszolt nekem arra az emailre, amiben arra kértem hogy hozzon be nekem egy jegyzetet, mert beteg voltam, szembejött velem, egyenesen a fénymásolóból. Pffffffff.
süti beállítások módosítása