HTML

Életkedv :(

Az életkedvről, és mindenről ami elveszi azt

Linkblog

elmúlik?

2008.03.18. 10:33 Pankalány

van egy blog. kábé egy éve olvasom, nap mint nap.


amikor rátaláltam, elolvastam visszamenőleg az egészet. egy év termését. nagyjából két nap alatt. felfaltam. azóta nem kezdődik úgy napom a gép előtt, hogy meg ne nézzem, mi történt Vele az elmúlt napon. megszerettem a tulajdonosát (bár nem ismerem), az írásait; az életem részévé vált.

ma az alábbi post cím fogadott: "A blog bezár"

elolvastam, megértem. és önző dög vagyok, mert magamra gondolok. hogy mennyire fog hiányozni. rossz most kicsit.

3 komment

Címkék: szomorú

A bejegyzés trackback címe:

https://eletkedv.blog.hu/api/trackback/id/tr20385793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babyface 2008.03.21. 13:26:30

Ez nagyon jol esett.Es folytatodik minden, csak te is koltozol, meg en is:)

Anita1106 (törölt) 2015.02.26. 08:17:49

Igen sajnos minden veget ér, de utanna jön egy uj kezdet!
süti beállítások módosítása